Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné podmienky poskytovania kozmetického bielenia zubov a doplnkových služieb v MRSmile.

Úvodné ustanovenia

Tieto Všeobecné podmienky poskytovania kozmetického bielenia zubov a doplnkových služieb (ďalej len „VOP“) v zariadení MRSmile (ďalej len „MRSmile“) upravujú práva a povinnosti vo vzťahoch, ktoré vznikajú medzi poskytovateľom Petra Srnková, IČO: 48 014 923 a klientom.

I.

Poskytovateľ ponúka a poskytuje za odplatu komplexné riešenie pre Klientov v oblasti BIELENIA ZUBOV. MRSmile je klimatizované pracovisko vybavené najmodernejšími technológiami, ktoré zabezpečia maximálny komfort Klientov i zamestnaných osôb.

II.

MRSmile požaduje údaje Klienta, a to v rozsahu meno, priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo, alebo meno a priezvisko zákonného zástupcu maloletého dieťaťa, telefónne číslo a e-mailová adresa zákonného zástupcu. Klient môže kedykoľvek odvolať súhlas so spracovávaním osobných údajov v zmysle prislúchajúcich právnych predpisov (bod VII týchto VOP).

III.

Kozmetická procedúra (ďalej len „procedúra“) bude prerušená, ak sa objavia nové skutočnosti, ktoré neboli zistené pred jej začiatkom. V prípade, ak sa Poskytovateľ a Klient na zmene procedúry nedohodnú, je Poskytovateľ oprávnený jednostranne ukončiť procedúru. Poskytovateľ je povinný informovať Klienta o účele, povahe, následkoch a rizikách poskytnutia procedúry a na vyžiadanie doložiť všetky certifikáty k bielacim gélom a prostriedkom a certifikát oprávňujúci vykonávať kozmetické bielenie. Klient je oboznámený s prípadmi, kedy procedúru nie je možné vykonať. Ich zoznam je uvedený na webovej stránke MRSmile. Procedúru podstupuje na vlastné riziko a je povinný personálu uviesť vopred všetky skutočnosti, ktoré by bránili vykonaniu procedúry.

IV.

V záujme efektívneho a včasného poskytovania starostlivosti je Klient povinný dodržať dohodnuté termíny procedúry, na ktoré bol objednaný. V prípade ak Klientovi bráni v dodržaní termínu procedúry na ktorú bol objednaný vážna prekážka, je Klient povinný túto skutočnosť Poskytovateľovi najneskôr 48 hodín vopred oznámiť a preobjednať sa na iný termín, alebo sa dohodnúť s MRSmile iným spôsobom a to výlučne písomnou formou. V prípade, že si klient túto povinnosť nesplní a nahlási neabsolvovanie procedúry viac ako 24 hodín vopred, Poskytovateľ si môže účtovať 50% z ceny plánovanej procedúry. Ak Klient svoje nedostavenie sa oznámi Poskytovateľovi menej ako 24 hodín vopred, Poskytovateľ si môže účtovať 100% z ceny plánovanej procedúry (ďalej len „sankcia“). Poskytovateľ je oprávnený uplatniť si nárok na Sankciu voči Klientovi – daňovým dokladom a započítať si tento jeho nárok oproti prvej časti odplaty zaplatenej Klientom, alebo je Klient povinný Sankčný poplatok zaplatiť Poskytovateľovi na základe – daňového dokladu vystaveného Poskytovateľom v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom v prospech účtu Poskytovateľa. Poskytovateľ pre tento účel poskytne klientovi číslo účtu a VS pre platbu. Ak sa Klient dostane do omeškania so zaplatením Sankcie podľa tohto bodu, MRSmile má voči Klientovi nárok na zaplatenie úrokov z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. Lehoty podľa tohto odseku VOP plynú a počítajú sa výlučne len počas/v rámci pracovných dní.

V.
Záruka

Poskytovateľ poskytuje štandardnú zákonom stanovenú záruku na všetok doplnkový tovar predávaný v prevádzke MRSmile v zmysle platných právnych predpisov, pričom záručná doba začína plynúť dňom predaja doplnkového tovaru. Záruka sa nevzťahuje na problémy (vady), ktoré si spôsobil Klient sám alebo sú spôsobené zásahom tretej osoby, ktorých príčina nespočíva v chybnom produkte.

VI.
Reklamácia

Reklamácie sa riadia reklamačným poriadkom prevádzkovateľa v zmysle platných právnych predpisov. Klient je povinný uplatniť si u Poskytovateľa reklamáciu problémov (vád), na ktoré sa vzťahuje záruka, bezodkladne po ukončení procedúry. Každá reklamácia sa posudzuje individuálne.

VII.

Klient ako dotknutá osoba v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení vyplnením a odoslaním/zadaním Kontaktného formulára a/alebo Objednávkového formulára udeľuje Poskytovateľovi dobrovoľný výslovný písomný súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu poskytnutom v Kontaktnom formulári a/alebo Objednávkovom formulári, a to: v rozsahu meno, priezvisko, emailová adresa a telefónne číslo, alebo meno a priezvisko zákonného zástupcu maloletého dieťaťa, telefónne číslo a e-mailová adresa zákonného zástupcu. Súhlas udeľuje výlučne pre účely poskytovania služieb a doplnkových služieb, vrátane objednávania, zúčtovania, komunikácie a vedenia/ vybavovania súvisiacej agendy, vrátane komunikácie s využitím elektronických prostriedkov a/alebo prostredníctvom poštového styku s dotknutým Klientom. Klient je oprávnený kedykoľvek účinne odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov podľa VOP oznámením preukázateľne doručeným Poskytovateľovi v písomnej forme alebo s využitím elektronických prostriedkov; odvolanie súhlasu má okamžitú účinnosť.

VIII.

V prípade, ak Klient v postavení spotrebiteľa reklamoval poskytnutú kozmetickú procedúru a nebol spokojný s vybavením reklamácie zo strany Poskytovateľa, alebo ak sa Klient – spotrebiteľ obrátil na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom jej vybavenia, alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, má Klient v postavení spotrebiteľa právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do tridsiatich (30) dní odo dňa jej odoslania, má Klient v postavení spotrebiteľa právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ním vybraného subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov môže byť ktorákoľvek príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.

IX.

Klient vyplnením a odoslaním Kontaktného formulára a/alebo Objednávkového formulára (so zakliknutím príslušného políčka) a/ alebo podpisom Dohody prehlasuje, že sa v celom rozsahu oboznámil s ustanoveniami VOP, pričom tieto zodpovedajú jeho záujmom a zámerom, súhlasí s ich obsahom a dikciou, a to skutočne, slobodne a vážne, nie v tiesni za nápadne nevýhodných podmienok. Klient potvrdzuje, že mal dostatočný časový priestor oboznámiť sa s VOP a Poskytovateľ mu výslovne poskytol možnosť sa k nim vyjadriť. Právne vzťahy založené vyplnením a odoslaním Kontaktného formulára a/alebo Objednávkového formulára a/alebo Dohodou a VOP sa riadia právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. V prípade, že niektoré z ustanovení Dohody alebo VOP je alebo bude v úplnosti alebo čiastočne neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nedotkne sa to platnosti, účinnosti alebo vykonateľnosti ostatných ustanovení Dohody a/alebo VOP. Neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie bude nahradené takým platným, účinným alebo vykonateľným ustanovením, ktoré je podľa možnosti čím bližšie hospodárskemu obsahu neplatného, neúčinného alebo nevykonateľného ustanovenia Dohody a/alebo VOP.

X.

Dohoda môže byť zmenená alebo doplnená na základe vzájomnej dohody jej účastníkov výlučne formou vzostupne očíslovaného písomného dodatku podpísaného oboma účastníkmi Dohody na jednej listine, inak sú jej zmeny a doplnky neplatné. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu a/alebo doplnenie VOP, pričom ním upravené znenie VOP sa stáva pre Klienta záväzným okamihom ich na webovej stránke Poskytovateľa www.mrsmile.sk. Toto znenie VOP je účinné od 01.05.2022 Poskytovateľ : Petra Srnková, IČO 48 014 923, Viestova 26, 974 01 Banská Bystrica