Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok poskytnutej kozmetickej procedúry a doplnkových služieb v zariadení MRSmile.
I.
Úvodné ustanovenia
Tento Reklamačný poriadok (ďalej len „Reklamačný poriadok“) poskytovania kozmetického bielenia zubov, doplnkových služieb a predaja doplnkového tovaru v zariadení MRSmile (ďalej len „MRSmile“) upravuje práva a povinnosti dotknutých osôb ako klientov (ďalej len „Klient“) súvisiacich so spôsobom a podmienkami uplatnenia reklamačných nárokov Klientov, vyplývajúcich z vád poskytnutej starostlivosti a doplnkových služieb (ďalej len „Starostlivosť“) ponúkaných a poskytovaných v prevádzke MRSmile, (ďalej len „Poskytovateľ“). Klientom sa rozumie každá fyzická osoba, ktorá absolvovala kozmetickú procedúru bielenia zubov v MRSmile (ďalej len „procedúra“), alebo si v MRSmile zakúpila doplnkový tovar.
II.
Uplatnenie reklamácie procedúry
Reklamáciu výsledku procedúry je Klient povinný uplatniť si u Poskytovateľa okamžite po skončení procedúry. Podmienkou uznania reklamácie je preukázateľné ukončenie procedúry bez viditeľného efektu. Pred každou procedúrou Poskytovateľ MRSmile vyhotoví fotku (ďalej len „fotodokumentácia“) chrupu zákazníka (bez záberu na celú tvár) a táto fotodokumentácia slúži pre reklamáciu procedúry. Klient má právo odmietnuť fotodokumentáciu. Každá reklamácia sa posudzuje individuálne a je o nej vyhotovený písomný záznam.
III.
Reklamácia tovaru
Reklamáciu problémov (vád) tovaru, na ktorý sa vzťahuje záruka, je zákazník povinný vykonať bezodkladne po ich zistení. Záručná lehota začína plynúť dňom predaja tovaru a riadi sa platnými predpismi a zákonmi Slovenskej republiky. Každá reklamácia sa posudzuje individuálne a je o nej vyhotovený písomný záznam.
IV.
V prípade, ak sa zo strany Klienta jedná o opakovanú neoprávnenú Reklamáciu, má Poskytovateľ právo považovať takéto konanie Klienta za zneužitie práv spotrebiteľa a môže si voči takémuto Klientovi uplatniť právo na náhradu nákladov spojených s vybavovaním takejto neoprávnenej Reklamácie.
V.
V prípade, ak Klient v postavení spotrebiteľa reklamoval poskytnutú kozmetickú procedúru a nebol spokojný s vybavením reklamácie zo strany Poskytovateľa, alebo ak sa Klient – spotrebiteľ obrátil na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom jej vybavenia, alebo ak sa domnieva, že Poskytovateľ porušil jeho práva, má Klient v postavení spotrebiteľa právo obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Poskytovateľ na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do tridsiatich (30) dní odo dňa jej odoslania, má Klient v postavení spotrebiteľa právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu ním vybraného subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov môže byť ktorákoľvek príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Toto znenie Reklamačného poriadku je účinné od 01.05.2022. Poskytovateľ: Petra Srnková, IČO 48 014 923, Viestova 26, 974 01 Banská Bystrica